So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Thursday, October 31, 2013

Rindu Untuk Kesekian Kalinya

Merindu pada yang bukan hak lagi..
Tenteram itu tiada hari ini..

Tuhan..
Cabutlah perasaan ini...
Tolonglah...
Dia bukan punya ku lagi...
Izinkan aku untuk lepaskan dia...
Dari sudut paling dasar...
Tolonglah...

Kerna dia bukan punya ku lagi...
Tiada perlu aku merindu...
Tiada perlu aku ingati...
Cukuplah...
Lepaskan sahaja...

Kusut...
Tuhan... 
Balikkanlah hati aku...
Biar menjauh..
Biar melepaskan..
Datangkanlah tenang...
Datangkanlah damai...

Mungkin kerna baru sebentar..
Ia...
Harapnya begitulah...
Harapnya...

Rawan..
Pergilah...
Jangan diganggu hati aku...
Aku masih punya nyawa..
Untuk aku teruskan...
Demi Zuhair & Zinnirah...
Demi mereka...
Aku perlu tenang...
Aku harus kuat...
Tolonglah...
Pergilah...

Redha..
Datanglah dalam hati...
Agar cepat sembuh semua luka...
Biar gagah kembali setiap langkah...
Agar aku bangkit kembali...

Itu harapku...


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live