So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Thursday, October 10, 2013

Kayu

Kayu..
Kaku...
Punya rasa bingung...
Ada rasa bosan...

Hidup seorang dewasa..
Bukan sama..
Terlalu jauh berbeza..
Tak seperti dunia aku yang dulu...
Penuh tawa...

Adakala...
Pejam mata...
Bayangkan hidup yang dulu...
Cukuplah...
Kenangan aku jadikan ubat rindu...
Senyum..
Indah datang sekejap...
Sepantas hilangannya angan...

Masa...
Terlalu unik...
Bukan boleh diputar kembali...
Tapi...
Itu yang aku harapkan...
Moga pilihan aku tak pernah silap...

(Senyum)

Cerita lama..
Bagi aku.. Tak perlu aku lupa...
Simpan saja... Ada guna nya bila perlu...
Ya ada guna nya...
Bila rindu...
Waktu kusut....
Saat hati terluka lagi...
Ingat semua kenangan manis...
Cerita lama...
Buat syukur itu datang...
Sekurangnya aku pernah gembira...
Aku pernah bahagia...
Cukuplah...
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live