So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Friday, October 25, 2013

Pagi Ini & Rindu

Pagi ini...
Segar...
Sesegar ingatan ini...
Pada dia....

Pagi ini...
Indah...
Seindah rindu ini...
Pada dia...

Minda belum melepaskan dia...
Tapi hati...
Perlahan-lahan...
Hati aku bukan boleh diprogram...
Takkan ter"reset"...

Aku tak punya kekunci "Delete" untuk ingatan aku...
Cuma perlu cuba...
Jika mampu... Syukur...
Jika tidak... Biarkan saja.. Bukan aku pemiliknya...
Mungkin ia akan luput dek masa...
Atau terganti dengan yang lain...
Jika ada...
Hanya jika ada...

Rindu bertandang...
Siapa pun tak punya hak menghalang...
Rindu ini hak aku...
Perasaan aku...
Rindu ini...
Ketenangan aku...
Indah di hati aku...

Jangan diganggu...

Hati...
Sila menjauh...
Cuba menjauh...
Cuba...
Selagi ada daya...
Selagi ada asa...

Demi Tuhan... Aku rindu kamu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live