So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Monday, April 30, 2012

Kronologi Mahu Kurus : Kenapa Meroyan

Meroyan itu berpasal...
Ini le pasal nye...
Adeh....
Graf tidak stabil...
Emosi pun jadik tidak stabil....

Ade orang kate... Berat badan ko takde la  horror sangat... Maybe bagi sesetengah orang..
Tapi bagi aku, ini sangat horror...
Sebab aku pernah bertungkus-lumus menambah berat badan aku untuk lulus procedure menjadi penderma darah... yang memerlukan berat at least 45 kg....
Makna nye.. berat aku pernah berada di bawah 45 kg....
Mane la tak meroyan aku...

Untuk menambahkan meroyan aku...
Hubby aku suke komen macam ni bile aku tanye dia aku ni gumok ke...
"Tak le.. Ummi comey bulat-bulat..."

Arrrrrrggghhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!
Jerit sambil tarik rambut...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live