So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Monday, April 16, 2012

Kronologi Mahu Kurus : Kurus tapi Gila / Lumpuh

Aku tak terkejut sangat bile tengok berita tadi... Rampasan produk kuruskan badan yang dipercayai memberi kesan buruk kepada pengguna... Bukan sikit-sikit buruknye, gile atau lumpuh.... Huisssshhhh tak terbayang dek akal camne la buleh dikeluarkan produk yang camtu skali buruk kesannya pada pengguna...

Kenapa aku tak terkejut sangat...? Mungkin aku dah terbiasa dengan mind set yang menyatakan setiap apa yang dihasilkan oleh manusia, pasti tidak sempura dan ada kesan buruk di sebalik kebaikan yang diberikan...

Dan disebabkan mind setting aku yang macam tu la, aku lebih prefer untuk just usahakan ape yang aku mampu (such as makan nasi skali sehari etc.) Even though hasilnya adakala memang la agak kelembapan yang amat... hehehehe.. 

Biar lambat hasilnya asalkan selamat daripada cepat ramping tapi penyudahnye gile atau lumpuh... Nauzubillah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live