So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Wednesday, April 18, 2012

Kronologi Mahu Kurus : Bile Aku Timbang Berat Badan ?

 Sebab aku terlalu excited untuk tau berat aku naik ke turun ke..

AKU TIMBANG BERAT AKU EVERY MONDAY...

Excited tak...? Hehehehehe.. Pas timbang, aku tulis lam buku...
Kalau aku rajin, aku update graft chart aku...

Kenapa aku timbang berat badan camni..? Untuk aku aware sama ada berat aku naik atau turun...
Yelah, aku kan senang nak turun berat badan...
Dan lagi senang nak naik berat badan aku.... hehehehehehe
Tu yang takley blah tu...
Adeh...

Lagipun, kalau aku buat camni, at least kalau aku rase ade kenaikan yang tidak sepatutnya..
Boleh la aku kawal pengambilan makanan aku....
(Aku kan jenis pantang... pantang nampak makanan sedap)
Tambahan lak, kat opis aku ni, selalu je ade makan-makan...
Tak kesah le prepare makan untuk meeting ke, untuk "wat keje" ke (kitorang slalu organized course, so slalu le kene wat preparation..)
Bahaya kan opis aku.... 
Sume budak baru yang masuk opis aku, memule kene timbang berat badan diorang...
Sebab lepas 3 bulan, insyaAllah berat diorang akan bertambah dengan jayanya...
Dan yang paling ngeri, berat badan memule sewaktu memule masuk keje kat opis aku dulu....
Hanya akan tinggal kenangan.....
Dalam erti kata lain... Toksah mimpi le nak kurus lek.....
(Yang ni, aku terkecuali.... kot.. Hahahahaha...)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live