So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Tuesday, July 16, 2013

Dari Sya'ban Itu hingga Sya'ban Ini

26 Sya'ban 1428H
Bersamaan 8 September 2007
 
Hari itu..
 aku bertukar status
Tarikh itu..
aku sah menjadi milik dia...
 
Dalam tidak sedar..
26 Sya'ban 1434H baru berlalu...
5 Julai 2013...

Genaplah 6 tahun kami bersama..
 
Ada duka... dan juga suka...
Pada pahit dan juga manis...
Ada derita dan pasti ada bahagia...
 
Maaf sayang atas kesalahanku..
Ampun sayang untuk dosa-dosaku...
Redhamu sayang..
Hadiah syurga untukku kelak...
 
Suami...
Engkau tidak sempurna..
Tapi cukup buat aku bahagia...
Ya.. Tiada insan sempurna...
Cuma ada insan yang menyempurnakan...
Cukup untukku ...
Cukup...
 
Cinta ini...
Cinta darimu...
Kesabaranmu...
Kasih sayangmu...
Dan pengorbananmu sayang...
Terima kasih segalanya...
Terima kasih...
 
Aku...
Tidak mengharapkan masa berputar kembali..
Untuk aku betulkan segalanya...
Kerna engkau suami...
Ampunmu telah kau kurniakan...
Terima kasih...
 
Untukmu suami..
Aku tidak berjanji..
Cukuplah sekadar aku katakana...
Aku akan cuba...
Cuba yang sebaiknya..
Belajar dari apa jua kesilapan..
Agar tidak terulang kekhilafan aku...
Agar sentiasa dalam redhamu..
Agar syurga itu untukku nantinya..
 
Selamat Ulangtahun Perkahwinan sayang..
Moga jodoh kita kekal...
Sampai syurga...
 

2 comments:

  1. Happy Belated!... Moga hingga hujung nyawa - hingga ke Syurga - dengan izin-Nya... ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live