So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Sunday, May 1, 2011

Seni Itu Indah

Entry kali ni aku dedikasikan buat adik angkat aku Abdul 'Alim Zakaria ngan aweknye Siti Syakirah Mohammad Ariff... (Cepat le sket tunangnye..ley aku gune terms tunang-tunangan lak.. pastu nikah lak, ley di'apply' terms suami-isteri lak..)

Hari ni aku terima email dari sorang dak perempuan yang sebenarnye awek pada adik angkat aku.. Email tu bukan email sangat, cume sekadar medium untuk dia forward file yang dah dia scan bagi pihak boipren nye itu.. sebab hasil kerja tangan yang original tu tak pat lagi adik angkat aku tu pos lam mase terdekat ni..

Ahmad Zuhair bin Yusof

Aisyah Zinnirah binti Yusof

Santek kan...? Aku memang minat seni khat ni dari skolah menengah lagi.. Tadi disebabkan tangan aku ni tak seni langsung, so, aku cume mampu untuk menghargai dan mengkagumi hasil kerja tangan orang lain jelah...

***
Dan ni, hasil kerja tangan aku menggunakan mouse @ nama melayu nye tetikus.. Hehehehehe dengan selambanye aku meng'edit' ke'ori'an hasil kerja itu... Walalalalalalalala (dengan ekspresi wajah yang tidak terpalit sedikit pun rase bersalah...)

Santek kan...? Huhuhuhuhuhu...

2 comments:

  1. teringat pulak. dulu nak masuk seni khat tapi guru x de.. last2 belajar kaligrafi cina dengan kawan2.. siap masuk pertandingan dapat No 2 lagi.. hahhahaha...

    ReplyDelete
  2. Soalan saya:

    1. Apa kaitan khat nama anak anda dengan beliau berdua, Alim dan Syakirah?

    2. Kenapa nampak macam sama je gambar yang yang telah diedit dan belum? Adakah gambar yang di atas dan di bawah itu adalah gambar sama?

    INSAN MUSYKIL,
    SEBERANG TAKIR, KUALA TERENGGANU

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live