So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Saturday, April 30, 2011

Kalimah Keramah I

Lately, aku selalu tanya Ahmad Zuhair pasal chekolah dia.. Dan cam bese, respon dia ade la sangat tidak best. Bukan sebab dia tak minat chekolah, tapi dia malu bile aku puji-puji pasal development dia... Kadang-kadang ade juga dia  terlepas cerita pasal chekolah...

Skang ni, dia makin suke nyanyi-nyanyi lagu-lagu yang dia bese nyanyi kat chekolah, baca doa-doa basic yang dia blajar kat chekolah. Anak Ummi dah makin pandai, Alhamdulillah. Moga Allah kurniakan anugerah kecerdasan minda pada anak-anak Ummi...

Semalam, ade birthday celebration kat chekolah. Dia perform ape tah ngan kengkawan class 3 years dia.. Bile suh buat, dia takmo. Malu le kot.. Then aku tanye sape yang ajar perform tu.. dia jawab "Teacher Ja".. Tah camne pastu aku ley tanye, "Zuhair sayang teacher mane satu..."... Dia pun jawab dengan ayat keramat memikat jiwa... "Teacher.... Ummi.. Zuhair sayang Ummi.."

Bahagia. Tu la perkataan yang paling sesuai aku gunakan untuk gambarkan perasaan aku masa tu. Sangat bahagia. Ya, mulut kecil comel itu selalu membawa rasa bahagia datang dalam hati aku. Terima kasih sayang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live