So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Sunday, May 1, 2011

Fasa II : More Gadgets

Rentetan dari quest aku mencari extra BPA free bottle, melalui info yang aku dapat dari Lieza, aku akhirnye berjaya mendapatkan more gadgets untuk misi mengekalkan pemberian susu badan pada Aisyah Zinnirah nanti.. Thanks Lieza untuk info kamu itu hari yer...

Bumble Bee bottles.. saje nak tambah sket lagi..

Memule aku just nak cari mende alah di atas tu jer.. tapi tah camne tah mende alah-mende alah di bawah ni pun aku beli skali.. Bukan rambang mata, tapi dah alang-alang jumpe.. beli terus jelah..

Cooler bag yg pada asalnye aku nak beli online jer, tp alang-alang dah jumpe, aku  beli jelah...

Tommee tippe feeding bottles
Extra ice packs for cooler bag
Cooler bag yg dalamnye dah ade 5 BPA free bottles & 2 ice packs

Ya Allah, Engkau izinkanlah aku untuk menjalankan tanggungjawabku sebagai seorang ummi untuk menyusukan anakku Aisyah Zinnirah sekurang-kurangnya genap dua tahun atau lebih sepertimana Engkau telah izinkan aku untuk menyusukan Ahmad Zuhair sebelum ini. Amin Ya Rabbal 'Alamin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live