So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Tuesday, May 3, 2011

Impian | Tekad | Mampukah

Semua orang ade cita-cita masing-masing. Begitu juga aku. Aku telah pun meletakkan satu tekad dalam diri untum mencapai satu matlamat dalam masa beberapa tahun ni. (Specifically, before Ahmad Zuhair enter standard four). Ya, meletakkan time frame amat penting dalam proses berusaha mencapai matlamat itu. Tapi dalam masa yang sama, ada beberapa halangan yang mendatang. Harapan aku, moga halangan tu tak menjejaskan apa yang dah dirancang. Namun, itu juga harus bergantung kepada Perencana yang Satu itu juga. Hanya dengan izinNya barulah aku dapat untuk mencapai apa yang telah aku rancang.

Moga aku mampu melakukan apa yang telah ada dalam senarai perancangan aku....

2 comments:

  1. amin...
    semoga tercapai semuanya..
    time frame sgt penting.. kalau tak pah ke sudoh... anjak anjak lagi.. kalau anjakanparadigma x pe jugak.. wkakakkakaka

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...
    moga anjakan paradigma ler..
    namo anjak-anjak lg dah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live