So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Wednesday, December 8, 2010

Mentally Abused

Senak otak bile fikir soal hidup yang tak tau hujung pangkalnya. Memang sebagai manusia, aku cuma mampu merancang seperti mana yang ada dalam fikiran aku. Adakala terlepas pandang soal halangan dan jugak kemungkinan yang akan datang dengan tiba-tiba di antara perjalanan perancangan-perancangan tu. Adakala memang terfikir dan juga siap dengan jalan penyelesaian jika halangan tu mungkin datang. Tapi sebagai manusia yang sangat lemah. aku cuma mampu merancang....

Kadang-kala terfikir, kenapa diciptakan manusia, yang bagi kebanyakkan orang, kehadiran mereka tersangatlah annoying. Tak kira la sebab perangai ke, mind set mereka yang kononnya mereka ni superior dari orang lain ker, atau mereka adalah insan-insan cam bagus yang memang makin lama makin bersepah kat muka bumi Tuhan ni. Pelik memang le pelik, tapi when it comes to menyusahkan aku, kepelikan tu menjadi satu punca aku hangin satu badan. Argggghhhhh... sabar... sabar... jadi perempuan mengandung ni kene banyak sangat sabar... Ye... harus sabar....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live