So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Sunday, November 21, 2010

Ahad.. Ahad... Ahad...

Bosan bile tak tau nak buat ape pepagi Ahad ni. Semalam bukan main banyak lagi agenda yang terangka lam kepala ni, tak alih-alih pagi ni blank... tak tau nak buat pe dulu. Ahmad Zuhair pun belum bangun lagi. Biase nye time camni dia dah bangun, mintak itu ini... Ni still lena lagi. Malam tadi tido lewat sangat... Abahnye lak koje. Bosannye la bile kekaseh-kekaseh hati aku ni tak mengacau aku.. Hehehehehe

Semalam takde air, beria sangat nak basuh baju le, nak basuh sarung kuisyen la itu le ini ler.. arini dah ade air tak terbasuh lak.. hehehehehe semangat lebey le semalam sal xde air. Bile dah ade air, kerajinan kurang lak.. hehehehe

Aktiviti jap lagi : Balik umah mak aku. Cam bese la klo hubby aku keje hujung minggu ke, kne keje malam ke, aku bese nye memang lepak kat umah mak aku jer. Bukan jauh pun dari umah ni. Dekat jer. Mainan anak aku pun banyak kat sane. Yelah, bese nye klo lek umah, kitorang jelah yang melayan hero kesayangan ni main-main, gurau-gurau ker... tu yang tak banyak sangat mainan dia yang ade kat rumah ni...

Pagi ni takyah prepare bekpes sebab hubby terchenta dah cakap tadik dia nak beli jer bekpes pagi ni. Heheheheh sayang abang... Nak kasik aku rehat ler tu. Yelah, semalam dah kne layan si kecik ni memain sampai tengah malam... Aduih... nasib bek le arini aku tak koje...

Ni hero aku dah bangun... "Ummi buatpe...." hehehehehe dah kuar dah soklan pertama dari mulut dia... Celik jer mata, mulut pun start la bunyi. Syukur kami dikurniakan dengan seorang hero yang sangat petah & pandai. Cepat je blajar.. Kadang tu sampai tak larat nak layan kerenah dia. Tapi bile duk jejauh ngan Ahmad Zuhair, rindu lak rase nak layan dia... Bese la tu kan....

Ahmad Zuhair,
Ummi sentiasa doakan yang terbaik untuk anak Ummi di dunia & di akhirat. Semoga anak Ummi menjadi seorang hambaNya yang Soleh.Amin....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live