So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Thursday, June 10, 2010

Ahmad Zuhair Demam...

Pepagi tadi rase berat je nak gi koje.. bukan sebab malas, tapi sbb anakanda aku xbpe sehat.. cian Ahmad Zuhair... rase cam nak amek cuti jer.. nak duk ngan dia jer arini.. Malam tadi bawak dia gi klinik.. mase amek ubat tu.. dia sengeh-sengeh jer.. aku tanye la kat dia... " Sape takut makan ubat..?"... Dia pun angkat tangan dia.. ngaku pun... memang anak teruna aku ni takut makan ubat.. Masa nak suapkan ubat pas balik tu.. habeh sume aki ngan makwan dia, dia panggil.. Cucu kesayangan la katakan...

Punye la susah dia nak makan ubat, aki dia pegang dia, tangan, kaki ngan kepala dia adik-adik aku pegang. Aku suapkan ubat.. Dia punye menangis, macam budak kene dera.. Meleleh-leleh air mata dia.. kecian anak ummi...

Arini nak balik awal la... nak duk lelama ngan anak kesayangan aku...C.I.N.T.A



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live