So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Thursday, June 24, 2010

Bosan La.... Bosan...

Arini nak meluahkan ape yang dah lama berada dalam jiwa aku ni... Aku bosan... Bosan dengan apa yang aku buat sekarang ni... Bukan bosan dengan kehidupan,tapi bosan dengan pekerjaan aku sekarang. Siyes la... tak kena ngan jiwa aku.. Aku lebey suke kalau keje di luar pejabat... Yelah, instead of keje lam opis yang memang berhawa dingin ni.. aku sebenarnya lagi suke keje yang memerlukan aku bergerak aktif... cam event management ker... pape la yang seangkatan dengannya... yang bukan memerlukan aku banyak duduk mengadap PC & mengadap dokumen yang berlambak-lambak... Adehhhh...

Aku pun tatau kenapa le aku bertahan lagi kat tempat keje aku sekarang.. mungkin sebab xjumpe lagi kot ngan kerja yang betul-betul kena ngan jiwa aku. Lagipun aku nak habiskan study aku dulu.. Then baru le pikir pasal nak mintak post lain ke, nak mintak keje kat lain ke... Hehehehehehehe...

 Ni PC aku sebelum ia aku penuhkan dengan mende alah yg tah pape...

Arini hari gaji.. tapi aku xde rase nak kuakan lagi duit gaji aku.. Hehehehehe nak abeh kan gaji hubby ku cayang dulu... Ngeeee bertuah hubby aku dapat wife penyayang cam aku ni kan...? Ahaks... bertuah la sangat... =)

Berbalik kepada kebosanan aku, aku mula rase cam tak berapa nak ikhlas buat keje. Lebih-lebih lagi kalau orang yang tah sape-sape je nak arah aku bukan-bukan... Nak mintak aku buat keje last minute pastu dan-dan nak salahkan aku bile mende xsempat siap on time ke.. pape jelah..

 Segala mende alah ni adelah pemberian orang... skang ni ada lagi banyak...

Tu belum masuk bab staff yang senior dari aku.. Ade la sorang tu, memang kalau ikut umur memang ler dia tua dari aku, tapi bab keje kat sini, takat senior dua tahun je dari aku, then pangkat pun sama jer, xde la hebat pun... Yelah.. ko tua dari aku dekat sedekad, tapi keje same ngan aku... Ape hebat nye dia.. Pastu nak poyo ngan aku.. Bley blah okey.. bley blah...

Takpe la.. malas cite sal orang tu la.. Aku nak cite pasal komen member aku lak.. Ada yang cakap, aku ni tak sesuai keje opis.. Hehehehehe dia cakap sebab aku ni aktif sangat.. So, membazir jer tenaga aku kalau tak digunakan betul-betul. Ade lak istilah membazir keaktifan kan...? Buleh la... Hehehehehe...

Huhuhuhuhuhu.. tetibe aku rase cam nak mintak keje lain la plak... Hehehehe buleh lak kan... ? Senget tul...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live