So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Tuesday, June 15, 2010

Mencari Erti Kasih

Terlalu lama bagi aku untuk menyelami erti kasih sayang sebenar. Selepas mengenal erti kehilangan barulah aku kenal erti kasih yang sebenarnya. Dalam aku meniti hari-hari yang berlalu, aku kini ditemani kekaseh-kekaseh yang cukup membuatkan aku bahagia. Janganlah ada lagi ujian yang datang menguji kami. Aku harap sangat bahagia ni sampai ke hujung nyawa.

Dalam erti kasih itu terselit rasa takut. Ya, takut untuk kehilangan. Tapi andai perpisahan itu takdirnya, biarlah maut penyebabnya.

Aku terlalu bahagia sekarang. Dalam menghabiskan sisa hari ku besama insan tersayang, aku sudah mampu tersenyum damai. Sedamai hatiku. Biar masalah melanda, selagi ada mereka bersamaku, akan aku cuba yang terbaik untuk aku berdepan dengan apa jua yang dipanggil masalah...

Wajah kechentaan yang sangat aku sayang

Insan yang sentisa ada di sisi aku tiap kali aku perlukan mereka. Terima kasih kekaseh-kekasehku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live