So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Friday, June 11, 2010

Ahmad Zuhair still Demam

Ahmad Zuhair still demam lagi hari ni. Tapi suhu xde la cam smalam. Tengahari tadi aku balik rumah mak aku mase lunch hour. Yelah rehat kan lame ari Jumaat. So, dari aku merayau je kat shopping complex tu, bek aku balik umah.. Lagipun tengah sengkek gak ni.. Nak jalan-jalan window shopping pun sangatlah tidak seronok okey.. sangat tidak seronok..Adus.. tibe-tibe keinginan aku untuk berkasut baru terngiang-ngiang di kotak fikiran ku.. echehhhhh..

Berbalik pasal citer aku balik rumah tadi. Nak bagi Ahmad Zuhair makan ubat.. Bile adik-adik aku ke, mak abah aku ke cakap.. "Nanti bleh makan u....." dia mesti sambung "mi.." xde nye nak sambung "bat.." takut sangat makan ubat.. hihihihihi ni ler kes ngikut perangai aku ler.. takut beno makan ubat. Nape tah.. hohohoho..Yang xtahan tu.. dia siap bukak mulut buat-buat cam nak makan aku.. bertuah nye anak.. buat lawak jer...pandai le ngelat nak makan ubat...

Hari macam nak luang mase lebey banyak je ngan anakanda aku tu.. Rindu la plak.. siyes.. sape kat kne jarang jumpe baru ley rindu-rindu.. aku manjang rindu kat anak aku...Mau pulang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live