So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Monday, June 14, 2010

Aktiviti Hujung Minggu

Weekend ni di'spent' dgn bestnye bersama anakanda tercinta.. and opkos le hubby tercayang...

 Ahmad Zuhair @ kenduri Uncle Miji & Aunty Sara

12th June 2010 / Saturday : Jejalan gi kenduri Mizi & Sara kat Balok.. Selamat dah menjadi husband & wife dak dua org ni... Alhamdulillah. Pastu lepak kat pantai Balok jap.. tepi De Rhu Resort.. hahahahaha tempat Kull. of Medicine nak buat IEEP next week.. kelako jer..

Iklan sirap...

 Ahmad Zuhair with Aunty Sara & Uncle Mizi

Ni few pic yg aku snap mase kenduri tu.. Hahaha.. ley buat iklan sirap cap Tamin anak aku ni.. hehehehehe.. pomot sirap Tamin lak kat sni.. sungguh xsenonoh... (Paah, kawan aku, slalu cakap aku xsenonoh.. ade ke patut... aku le paling sopan tau antara korang.. ahaks.. auta jer..)

Ari Ahad dipenuhi dengan tido diawal pagi.. sebab Ahmad Zuhair pun tido dengan nyenyaknye jugak.. hehehehehe.. then bangun melayan si kecik yg memang dah pandai sangat loyar buruk tu.. then lam kul 3 ptg tido smule ngan si kecik itu.. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live