So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Wednesday, March 28, 2012

Berangan

 Makin hari, makin kuat berangan.. Kalau ade kerajinan, agaknya dah ley jadik novel dah angan-angan aku ni.. hehehehe.. Berangan bukan kene pada tempatnye.. Naik pening kepala kadang-kadang.. Macam memikirkan plot-plot yang menarik & sesuai ngan jalan cerita dalam angan-angan aku ni...

Nak kata aku ni kuat baca novel, memang tak le kan... Kuat lagi Kak Shamanisz bace novel.. Aku sebijik novel pun xde beli skang ni... Nak pinjam jauh skali.. Sebab memang xde mase nak bace pun...

Maybe aku suke berangan sebab lam angan-angan aku ley pikir mende-mende yang aku suke.. Hati pun bunge-bunge jer.. hahahaha buleh pulak camtu kan... Lantak ler... Asal aku  tau ape yg aku angankan sekadar nak mengubat duka hati aku... Itu dah kire okey ler.. Dari aku meroyan tak masal pasal duk tension jer.. 

Kalau la diberi kerajinan, nak gak aku mencoret angan-angan aku... Mane tau kot ley buat duit... Hahahahaha... Nak gune nama pena ape yer..... Zinnirah A. Zuhair okey tak....? Gile senget... Blom tulis pape dah pikir nama pena..... Angan-angan lagi la ni......

2 comments:

  1. yer.. kak Shamanisz tu mmg lah.. rajinnn baca novel.. pstu dia kuat berangan gaks.. bila baca novel yang ada lelaki romantik trus rasa nak laki mcm tuh jadi laki dia.. nak2 plak laki tu dlm novel sgt sayang dan caring kat wife dia ahaks..

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. Kan betul tekaanku.. Tuan badan dah ngaku dah.. Tapi berangan takpe skali-skala... Melalaikan diri kejap.. Kite kan manusia biasa.. (Ceeeehhh)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live