So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Monday, March 14, 2011

| 39 Weeks | Just A Week Left |

Episod cinta ketiga aku telah berlangsung selama 39 minggu. Yup... Bukan waktu yang singkat, tapi peredaran waktu terasa seperti berlalu bagai angin... Cepat dan most of the time tidak tersedar ia berlalu. Waktu yang aku takkan mampu undur semula, dan aku takkan dapat rasa pengalaman ini untuk kali ke seterusnya. Sama seperti kisah cinta kedua aku sebelum ni, mungkin ada persamaan, tapi lebih banyak kelainan daripada kesamaan itu. Dan aku tetap bersyukur diberikan peluang menikmati tiga episod cinta dalam tempoh hampir empat tahun ni... Syukur...


Note: Aku tak sempat nak publish entry ni aritu.. arini baru sempat publish... hehehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live