So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Tuesday, November 2, 2010

Raye Kami Tahun Ini...

Ahmad Zuhair di pagi raye... Hensem x?

Alhamdulillah syukur sebab tahun ni, sekali lagi aku dapat sambut Aidilfitri disamping insan-insan yang tersangatlah aku sayang... Hensem tak anakanda aku bergaya raye ni...? Hehehehehehe... dia le orang pertama yang bersiap-siap sehensem mungkin raye kali ni.. siap pakai kasut lagi lam umah...

Nguap lagi.. Huhuhuhu tido lambat, tapi bangun awal.. memang ler..


 Ahmad Zuhair dengan "dobot"nye...

 Gambo raye kami sekeluarga tahun ni....

 Adik-beradik perempuan ku...

 Sempat lagi posing 2 orang jer... Hehehehe


 Lagi 2 orang adik aku xde lam pic ni... huhuhuhuhuhu


Anakanda kekaseh hati kechentaan jiwa aku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live