So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Saturday, August 9, 2014

Keprihatinan Kamu, Kamu dan Kamu Tidak Aku Perlukan

Tolong jangan ditelek apa yang aku coretkan di sini..
Aku penat tiap kali nak berdepan dengan seribu satu persoalan kamu, kamu dan kamu..
Jika mahu ambil tahu.. baca sendiri..
Buatlah apa sekalipun andaian..
Kemudian, diamkan.

Tak perlu persoalkan satu-persatu..
Hidupnya aku.. jalan cerita aku..
Jangan dicampur kamu, kamu dan kamu.

Aku penat.

Bukan pernah aku belek kehidupan kamu, kamu dan kamu..
Tapi apa perlunya kamu, kamu dan kamu membelek tiap catitan aku di sini..

Jika ingin membenci, silakan.
Itu hak kamu, kamu dan kamu.
Cuma aku, takkan pernah ganggu hidup kamu, kamu dan kamu
Jadi, tiada perlunya kamu, kamu dan kamu mengganggu hidup aku.

Terima kasih atas keprihatinan kamu, kamu dan kamu terhadap kehidupan aku.
Tapi maaf, aku tak perlukan keprihatinan melampau dari kamu, kamu dan kamu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live