So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Tuesday, January 22, 2013

Things That I Wanna Do Before I Die

Antara mende yang aku nak sangat buat sebelum aku mati :

Sambung Studies kat IIUM
Bukan tak pernah jadik student kat IIUM, tapi aku dah sia-siakan peluang tu once, dan aku sangat-sangat-sangat-sangat menyesal. Okey, menyesal lebih pun tak gune sebab mende dah lepas. So, aku tanamkan niat, aku nak tebus kesilapan aku yang lepas... Camne...? Aku nak complete kan degree aku kat OUM ni.. Pastu aku nak apply Master kat IIUM.. Ye, aku akan pastikan aku naik gak pentas kat CAC tu amek scroll.. Ye, dah aku harap sangat impian aku ni tercapai. Harap sangat-sangat-sangat-sangat-sangat...

Belajar Seni Khat
Dulu zaman sekolah, aku bukan tak pernah belajar seni khat ni.. Pernah... Tapi aku selalu rase down bile ade class khat. Sebab ape..? Sebab aku punye tulisan khat tak cantik.. tapi takde la tahap huduh nak mampos kan.. Cume nye tak secantik tulisan budak-budak yg terer khat nih... (Bengong, sape suh bezakan diri ngan budak yang terer kan..? Padan muke aku...)
But, seriously, aku menyesal sangat sebab tak belajar wat tulisan khat betul-betul... Harap-harap aku dapat terapkan minat pada seni khat ni pada anak-anak aku, Ahmad Zuhair & Aisyah Zinnirah.

Tengok Ahmad Zuhair & Aisyah Zinnirah hafaz Al-Quran
Aku harap sangat anak0anak aku boleh lakukannya. Harap sangat.. Aku akan pastikan aku akan buat yang terbaik supaya anak-anak aku dapat motivasi dan sokongan aku dalam hal ni..

Ahmad Zuhair, Aisyah Zinnirah,
Kalau ummi tak sempat tengok anak-anak ummi berjaya jadi seorang hafiz dan seorang hafizah, sekurang-kurangnya biarlah ummi dapat tau anak-anak ummi berjaya dengan kiriman-kiriman bacaan ayat-ayat suci Al-Quran dari anak-anak ummi yer sayang.... 

  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live