So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Thursday, December 8, 2011

| Alhamdulillah | Harta Terbaruku |

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang memberi aku kesempatan untuk memiliki sekejap harta-harta di dunia ni... 
Cesss... Ayat cam harta timbun-timbun jer... 
Padahal barang-barang kat rumah... 
Hehehehe

Ni la, latest harta aku yang baru je aku dapat pagi tadi..... SINGER 8280... 
Yeaaahhh.. Menguatkan lagi kegilaan benang aku... 
Ingat ade gile kentang jer ke...  
Gile benang ade gak...

Tada...... 
Perkenalkan, singe betine belaan aku...
Nak kasik nama ape yer... Nanti aku update pe nama yang aku kasik kat singe betine ni.. 
Hehehe.. Mane aku tau singe ni betine...
Ntah... 
Aku ikut suke aku je....
Cik Singer 8280
Sebelum tu... Dalam bulan Oktober, aku menambah lagi barang lam umah aku.. 
Ini xde la aku gile sangat... 
Yang ni bagi mengisi kegilaan bermusim aku terhadap baking... 
Cess skali lagi, ayat cam skill baking power jer...

Tada (again)..... 
Perkenalkan incek Pensonic AE-350N aku...
Okey tak kalau aku kasik nama dia Incek Owen...?

Ini Incek Owen saya... wewiiitttttt
Harapan aku, moga dengan ade nye harta baru aku ni, insyaAllah dapat permudahkan jalan untuk aku dapatkan pendapatan sampingan untuk tampal-tampal pendapatan bulanan aku...

USAHA TANGGA KEJAYAAN
Ya Allah, Engkau permudahkanlah langkahku dalam usahaku untuk memperbaiki mutu dalam kehidupanku.. Baik dari segi mencari rezeki untuk kehidupan di dunia dan juga dalam mencari bekal untuk aku bawa ke sana kelak... Amin.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live