So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Wednesday, December 7, 2011

20.11.2011 Cantek tarikh ni kan....

Alhamdulillah Aisyah Zinnirah dah makin sihat... Ahmad Zuhair pun sama, makin hari makin menghiburkan hati.. Memang betul kata orang, anak-anak ni anugerah Tuhan untuk jadi pengubat hati. Betapa beruntungnya aku dengan anugerah yang Dia berikan pada aku selama aku bernafas ni...

Alhamdulillah

Ini adalah entry tertangguh aku.. sepatutnye aku publish on 20.11.2011 aritu...

1 comment:

  1. isnyallah.. seronok yer la, kumpul harta2 sendiri kan? kita rasa rasa puas hati.. walau x dpt sekaligus,, tp usaha yg membuahkan hasil akan menjadikan kita lebih berusaha..

    semoga impian semua kamu tercapai dengan jayanya.. aminnnn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live