So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Wednesday, August 31, 2011

Aidilfitri 1432H Kami

1st day of Syawal 1432H



Beraya kat 5 buah rumah jer, which are:
  1. Umah mak mertua aku kat Permatang Badak...
  2. Umah mak ngan abah aku Bukit Pelindung...
  3. Umah wan suami aku kat Balok....
  4. Umah arwah kawan mak aku kat Beserah... (aku memang kenal family makcik ni dari aku kecik lagi...)
  5. Umah mokde suami aku kat Pekan...
2nd day of Syawal 1432H... Kami sekeluarga balik ke Kg. Sekara, Chenor, Pahang... (kampung mak aku...) ade majlis sikit sempena perkahwinan Mak Chik aku...

3rd day of Syawal, InsyaAllah family boipren adik aku yang ke-3 akan datang ke rumah... Acara risik-merisik le lebey kurang...

4th day of Syawal lak, kene tolong mak abah aku prepare untuk majlis tunang adik aku..

5th of Syawal, InsyaAllah adik aku yang ke-5 akan melangsungkan majlis pertunangannye ngan boipren dia...

2 comments:

  1. hihihi... seronok... kitorg x sempat nak bergambar... huuhuhuh.... nanti nak amik jugak la.. pakai baju raya semula... peh tu snap.. lalalalla~~~~

    ReplyDelete
  2. Kitorang pun sempat snap sket jer pic raye tahun ni.. byk agenda lain...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live