So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Sunday, January 23, 2011

Ahad | Aku | Mereka

Arini, 23/1/11 satu lagi hari Ahad yang aku kene lalui dengan Ahmad Zuhair je... Hubby ku kne koje.. Klo xkoje kang, xpat la bebudak ni study kat library... Yelah, revision week ni la mase nye nak lepak kat library... Klo time aku still lagi student kat Gombak dulu, mase ni baru le nak gi library... Tapi biase nye aku lagi suke study kat hostel je.. Sebabnye dah sume roommate g library, maka akan sunyi le bilik aku.. Adeh... Rindu zaman bergelar mahasiswa dulu....

9.05 am : Permata hati aku duk syiok lelap lagi ni.. Malam tadi tido lewat gara-gara main otomen.. Takpelah, bukan slalu dia bangun lewat.. Sejak duk nursery kat UIA ni, dia senang bangun pagi.. Tido malam pun ikut time... Hmmmmm... Sambil menaip, sambil tengok jam baru kat dinding bilik Ahmad Zuhair ni...Semalam tibe-tibe je mintak nak letak jam kat bilik dia... Pas balik dari umah mak aku malam tadi, aku ajak la hubby ku singgah beli jam dinding... Sejak ade bilik sendiri ni, dia lebey suke lepak lam bilik sendiri...

 Ni la jam yg sebenarnye Ummi yg berkenan.. bkn Ahmad Zuhair yg pilih... tp dia suke jer...

Kotak itu adalah kotak mainan yg menjadi daya penarik utk Ahmad Zuhair lepak main lam bilik jer... dan itu pula adalah beg skolah beliau.. Stool itu untuk beliau panjat klo nak tunjuk-tunjuk pic kat poster itu...

9.15 am : Si kecik dah bangun... Terus cari otomen... Hehehehe... Cayang ummi ni, muke xbasuh lagi dah tuju ke kotak mainan... Bile tanye dia "Ahmad Zuhair, adik dah bangun belum..?" dia jawab "Adik dah banyun..." Ummi tanye lagi "Adik bangun watpe...?" dengan comei nye dia jawab... "Adik main otomen jujak..." Hehehehehehe...

 Ahmad Zuhair dah penah jatuh dari katil ini.....

Tall & Short Scale... Ummi pun ley ukur tinggi Ummi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live