So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Tuesday, May 22, 2012

Kronologi Mahu Kurus : Asal Tension je, Makan

 Kusut jer pikir sal berat badan...
Campur lak dengan masalah yang sokmo datang...
Bukan nak lari dari masalah
Sekadar nak kurangkan stress...

Ape yang aku buat...?
MAKAN
Hehehehehehe...

Punah harapan le nak naik weight scale tu untuk lihat penurunan...
Memang padan muke la kan...
Sendiri yang cari pasal...

Okeh.... dah terganggu proses aku nak menurunkan berat badan for the last two weeks....
Nak kene sambung balik ler kerja berat (bagi aku memang kerje berat sebab aku suke makan...) yang aku dah tinggalkan lebey dua minggu... Urrrrggggggghhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live