So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Monday, July 18, 2011

Bengang Nyerrrrrrrrrrrrr!!!

Masuk-masuk office tengok meja aku sepah-sepa.. Seingat aku petang Jumaat sebelum balik, aku just tinggal documents yang aku kene masukkan dalam file untuk bawak masa course apendetah Rabu ni... Dengan stationery aku tak tersusun nye.. ngan kepingan-kepingan kecik kertas yang digunting-gunting nye bersepah atas meja aku..

Comot abeh ngan ink-ink stamp pad nyer.. abeh mouse pad aku comot.. benci nyerrrrrrrrrrrrrr... !!!

Okehh.. relax lagi.. kemas-kemas, buang-buang.. then tengok kat documents yang nak difailkan tu.. okeh... comot... aku tau nak kasik sape copy yang dah dicomotkan tu... sedang asyik aku duk file-file kan mende alah tu... Weyyyyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!! Cover planner aku koyak...!!! Kesan kene gores ngan cutter yer..... Memang aku hangen...
Bos aku ni satu hal... dah tau nak bawak anak datang office.. control la sket.. Ni biar jer anak tu main-main & sepahkan meja orang... Aku pun bukan tak pernah bawak Ahmad Zuhair datang office.. tapi, Alhamdulillah, bley lagi control.. kot kalau dia ade usik barang kat meja orang, aku insyaAllah akan kemaskan balik meja orang tu...

Yang aku hangin nye.. sepah dah satu hal.. koyak-koyak tu yang aku takley terima..!!!! Ni yang buat aku makin tak sabar nak ade orang yang nak duk kat tempat aku ni... Aku nak pindah office... A.S.A.P...!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live