So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Thursday, September 24, 2009

Eid 1430H

Alhamdulillah, tahun ni aku dapat skali lagi beraya bersama insan tersayang. Hari pertama Aidilfitri, tema kami 'hijau'...Tahun lepas kami xpakai baju sama kaler, tapi tahun ni kami ubah sket selera. Saje nak rasa camne beraya pakai baju sama warna...

Kebetulan masa aku beli kain untuk buat baju aku, ukurannya lebih sket. Saje la tempah baju kurung aku & baju melayu untuk Ahmad Zuhair. Alhamdulillah, kain yang aku beli tu cukup untuk dibuat baju kami. Cuma baju untuk suami aku jer yang kami kena cari. Nasib baik jumpa jugak baju melayu yang kaler seakan-akan baju kami. Yelah, kalau sama sebijik cam kaler baju aku & Ahmad Zuhair, cam kelakar la pulak... Kaler je yang sama tapi tona agak berbeza. Cuma xde la ketara sangat rasa nye...

Hari pertama Aidilfitri kami dihabiskan dengan melawat sedara mara sekitar Kuantan & Pekan... tu pun xhabis sebenarnya...hehehehehehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live