So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Monday, December 16, 2013

Saudari, Maafkan Saya

Soal cinta..
Jangan disekat..
Andai mekar...
Biar ia terus berkembangan...
Biar semua rasa tempias bahagia..
Kerna jika pudar.. Ia akan terus kelam..
Mungkin semua bakal rasa selaput duka...

Saudari..
Maafkan aku...
Masih belum berhasil usaha aku..
Bahkan makin mendalam rindu...
Makin terpahat sayang...
Pada dia...
Ya... Pada dia yang sudah menjadi milik kamu...

Bukan tidak pernah diselam..
Hati kamu.. Hati aku...
Hati perempuan..
Tak jauh bezanya...
Maaf sekali lagi...
Aku masih belum mampu melepaskan rasa ini...

Mungkin waktu belum menjalankan tugasnya...
Atau...
Laluan takdir baru bermula...

Moga yang terbaik itu untuk kita...
Tak kira dalam apa jua qadarNya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live