So which of the favors of your Lord would you deny?

(Al-Quran: 55)

Friday, November 11, 2011

Cinta Hatiku

Terima kasih Allah...
Kerana menjadikan aku sah milik dia pada 26 Sha'ban 1428H...

DIA tambah lagi anugerahNya buatku pada 17 Jamadil Akhir 1429H...
dan satu lagi pemberianNya untukku pada 17 Rabiul Awal 1432H..

Moga anugerah-anugerah ini akan terus menjadi milikku hingga ke syurga...

Ya, aku tetap mendambakan syurga Allah itu..
Walaupun tak terhitung dosaku...
Ya Allah, izinkanlah aku dan suamiku serta anak-anakku menjadi ahli syurgaMu...
Moga anak-anakku diciptakanMu bagi menjadi insan soleh & solehah...
Amin....

Anugerah dalam hidupku... Terima kasih, Allah...

Baru aku pasan yang entry ni aku tulis on 11.11.11...



2 comments:

  1. tahniah,kerana memiliki keluarga yang bahagia dan semoga kekal ke syurga. amin3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TuneList

TuneList - Make your site Live